Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Blub

Publicerad 2016-01-12 13:12:13 i Allmänt, Målat,

Tillbaka till skolan igen nu då. Känner inte att jag är beredd att starta upp vardagen. Skolan gör mig inte så mycket, det är ju faktiskt skönare att ha något att göra om dagarna eftersom jag så lätt blir rastlös annars. Nej jag är helt enkelt trött på resandet fram och tillbaka. Dels pendlar jag och Micke fram och tillbaka mellan Stockholm och Linköping. Det är dock mer bytandes mellan mamma och pappa som stör mig. Jag har väll helt enkelt tröttnat efter ett antal år utav saker på fel ställen  och en propoad väska varje onsdag. Känner mig lite dum som inte åker ut och träffat min far när det nu är "hans" vecka.. Men det är så mycket smidigare att vara i stan där jag har nära till allt och alla mina grejer. Fast på fredag ska vi i alla fall på årets första teater så det känns bra att vi kan ungås lite ändå! 


Helgen spenderade jag alltså hos min mamma med att måla och kolla på serier! Gjorde klart en tavla som min gammel morfar ska ha hemma hos sig, så den ska jag åka och lämna hos honom imorgon. 

Igår kom Micke ner på kvällen. Vi gick ut och käkade på Pinchos, sen åkte vi hem och myste framför tv:n med grukstavar och dipp. Idag skulle Micke skjutsat mig till skolan och sen åkt hem till Stockholm.. Men jag kände verkligen att jag inte kunde va utan honom riktigt än. Istället sitter vi båda i bilen påväg upp till Stockholm, så tar jag ett morgon tåg hem lagom till skolan börjar. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela