Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Sarkastisk.? Okej!

Publicerad 2015-09-09 20:54:06 i Allmänt,

Jahop, vad har hänt den här gången då..? Är rätt upptagen med skolan och allt runtomkring så har tyvärr ingen tid över att måla. Men på bild lektionerna håller vi på med ett rätt spännande projekt. Där skapar vi ler huvuden i äkta skala. Ska bli kul o se resultatet sen. Än så länge är min bara en skorsten till hals. 

Annars har jag äntligen börjat övningsköra! Tog inledningskursen i början av sommarn, men har inte haft någon tid att köra sen dess. 
Innan man sätter sig bakom ratten är det faktiskt lite nervöst, men när man väll får tummen ur röven o gör det är det ganska kul! Svårt såklart! Men jag känner att det bara på två dagar har blivit lättare. 

Jo och jag måste bara tillägga, det mest estetiska och konstnärliga jag har gjort på senaste är vårt träslöjds arbete. Våran lärare tycker att det är så onödigt att göra dessa gammla dumma smörknivar som ingen använder i slutändan! Så vi ska tälja trollstav i stället! Toppen Idée, eller hur! Och tänker han vara sarkastisk så svarar jag på samma sätt! ^^ 

Aja, att börja skolan efter en lång sommar gör en ju en aning trött. Känner att jag inte alls är berädd på prov och deverse redovisningar som börjar nästa vecka. Har verkligen inte kommit in i och plugga o läsa o allt vad det innebär med natur.. Men, men, vi kommer väll in i det igen förr eller senare!? 

Hoppas ni oxå har det bra, 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela