Bells konst

Hej och vĂ€lkommen till min blogg. hĂ€r kan du lĂ€sa om mig och lite allmĂ€nt vad som hĂ€nder i mitt liv. Du kan kolla pĂ„ bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla pĂ„ min konst. Klicka bara in dig pĂ„ nĂ„gon av flikarna (mĂ„lat eller Till salu) sĂ„ hittar du bilder som jag mĂ„lat. blir du sugen pĂ„ att köpa nĂ„got eller göra en bestĂ€llning Ă€r det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lĂ€mna en kommentar hĂ€r pĂ„ bloggen.

Höstlov! 🍂

Publicerad 2015-10-28 22:21:19 i AllmÀnt,

Nu e det mitten pĂ„ höstlovet och tanken var att jag skulle mĂ„la lite tavlor eftersom jag har en hel del bestĂ€llningar pĂ„ G. 



I fredags höll vi i halloween fest för tvĂ„ födelsedags barn. Vilket var super kul! Alla var sĂ„klart tvungna att vara utklĂ€dda. Jag var hjĂ€rter dam frĂ„n Alice i underlandet och Micke-boy fick vara min kort soldat, 6❀!
 

Sedan kom min farmor ner frĂ„n UmeĂ„ och kusinen frĂ„n Tidaholm. Vi spenderade nĂ„gra mysiga nĂ€tter hemma i farfars gammal hus dĂ€r jag och Emma blev sentimentala över alla gamla barndomsminnen! 
I söndags drog jag Emma, David och Micke ivĂ€g och badade i gustavsviks badet! SĂ„ kul, men har forfarande blĂ„mĂ€rken och skarpsĂ„r kvar pĂ„ hela kroppen! 
MÄndagen spenderade vi helt och hÄllet i mitt kök och mÄlade i sÄnna hÀr "mindfulness" mÄlarböcker för vuxna! OxÄ vÀldigt mysigt!


I tisdags var det dags för mig att ta bort en leverflĂ€ck som har suttit precis under BH bygeln och skaft! Det var inget farligt med den men skönt att fĂ„ den ur vĂ€gen i alla fall! Men sjĂ€lva "operationen" gick bra och sĂ„!
 

Micke Äkte ju hem och jobbade i början av veckan, sÄ sÄ fort som möjligt efter operationen Äkte jag sÄklart upp till honom. Behövde lite kramar och kÀrlek!
 Fick som tur Ă€r skjuts av min farmor dĂ„ jag knapt fĂ„r bĂ€ra mina egna vĂ€skor, för att att inte belasta styngen! 


SĂ„ nej sĂ„ mycket mĂ„lande av tavlor har det inte blivit och lĂ€r nog inte bli sĂ„ mycket heller.. 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och vĂ€lkommen till min blogg. hĂ€r kan du lĂ€sa om mig och lite allmĂ€nt vad som hĂ€nder i mitt liv. Du kan kolla pĂ„ bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla pĂ„ min konst. Klicka bara in dig pĂ„ nĂ„gon av flikarna (mĂ„lat eller Till salu) sĂ„ hittar du bilder som jag mĂ„lat. blir du sugen pĂ„ att köpa nĂ„got eller göra en bestĂ€llning Ă€r det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lĂ€mna en kommentar hĂ€r pĂ„ bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela