Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Höstigt naglar.

Publicerad 2015-10-03 17:33:17 i Allmänt, Målat,

Spontan köpte ett naglak i fredags på nått hål.. Blir ju alltid dö tid på stan när man plugga mitt i city. så det blir några fika på stan med mina natur tjejer, då vi låtsats plugga typ fysik eller nått annat kuligt.. Medans vi gör oss av med hela studiebidraget! 

Nej men så mamma hjälpte mig att göra naglarna fina! ..eftersom jag är så sjukt dålig på att måla just naglar av någon anledning.. Det är som att, ja jag är "konstnär" jag får alltid färg över hela händerna och kroppen men tavlan blir ju bra lixom.. Så kan man ju inte ha det när man fixar naglar. Då ska det ju inte hamna på fingrar o runtomkring.. Men det gör ju de i alla fall! Dessutom är jag sjuk rastlös och lyckas alltid typ kladda av allt och komma emot massor saker..

Annars sitter jag i soffan och dricker te! Saknas bara kite fikabröd.. Så om någon har tråkigt är de välkomna hit på te! Bara de tar med sig ett stort fika bröd.. 
Nej men, ska snart ut på landet och fira Maya som fyllde 17. Igår! Blir nog en Nice kväll! Är bara fett rastlös i väntan.. 😄


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela