Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Road trip!

Publicerad 2015-07-28 12:48:39 i Allmänt, Fotograferat,

Nu på våran senaste semester har jag och Micke åkt runt på västkusten och tältat längs vägarna. Uppriktigt sagt blev vi efter bara någon dag trötta på att sitta hema. Därför stuvade vi in massor packning och tält och sovsäckar i mickes nya BMW och gav oss iväg. Eftersom det var så ruskigt väder hema körde vi efter väderkartan och åkte mot solen, vilket resulterade i att vi hamnade på Västkusten. 
 
 
På vägen stannade vi och tältade på en avlägsen grusig parkering i Strömstad. Nästa natt spenderade vi på Tjörn vid en liten båtbrygga nära Nya Tjörn bron. Efter det for vi upp till Resö och träffade mickes pappa. De har nämligen två stugor där, en är just nu påväg att rivas. Eftersom det var fullt i den nyare stugan fick vi bo i den andra. Så vi pumpa upp vår luftmadrass i den som länsad på saker och saknade el och vatten. Men det var inga problem som helst, utan faktiskt nästan lite lyxigare än vårt lilla  tvåmanna tält!
 
 
På resan stannade vi även i Strömstad och badade i en innomhus bassäng, åt glass från Pressbyrån och matade småfåglar vid bryggan. Vi var även ner i Göteborg och där åt vi sushi och jag köpte nya skor! På Resö åkte vi dessutom ut med deras motorbåt och stannade vid en solig klippa. 
 
 
Fast om jag skulle summera den här resan så skulle det vara med P3 dokumentär och chiken Nuggets! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela