Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Stockholms natt!

Publicerad 2015-12-07 08:46:21 i Allmänt, Fotograferat,

Nu såhär in mot slutet på höstterminen har varenda lärare bestämt sig för att klämma in så mycket prov och inlämningar som är möjligt. Det är alltså rätt mycket som borde göras pluss all julstress..

Därför har jag tagit en riktig mys helg i Stockholm, utan särskilt mycket plugg! Det är ju viktigt att inte glömma o ta det lugnt också, annars går man sönder! 

Men lite produktiv har jag ändå varit! Läst lite bok till engelskan och skrivit klart sitsa meningarna på en inlämningsuppgift!
I lördags var jag och Micke även ute och fotade till ett bildprojekt. Vilket var super mysigt och riktigt kul! Speciellt att någon äntligen kunde lära mig att ta proffsiga bilder med system kameran! Så helt lost i mitt pluggande är jag inte och jag tror att det kan bli rätt bra i slutändan! 






❤️ Tack för hjälpen älskling! ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela