Bells konst

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

December.

Publicerad 2015-12-02 22:34:07 i Allmänt,

Idag är det den 2a dagen utav helvetet.. Nej då, det började mycket tidigare och har sakta men säkert krupit fram och tagit över vår vardag; med andra ord vintern! 

Nej, jag tycker verkligen inte om vinter, och det finns tusen bra anledningar!
•Det  allra största och mest uppenbara skälet till att hata vintern är ju kylan. Att det ska vara så fruktansvärt jävla kallt, detta gäller både inne och ute..? 
•Ett annat skäl till att hata på vintern är kläderna! Jag hatar de bylsiga jackorna och alla tröjor som man knölat in under dem! Samtidigt som man bara har ett par byxor på sig och där med fryser arslet av sig ändå!
•Sedan, om det nu kommer bli en vit jul eller inte.. Så tycker jag absolut inte någonstans om det knarande ljudet av snö under skorna! Urk! 
•Dessutom efter att man suttit inne i tex, skolan under flera lektioner och sedan går mot lunchen, utomhus. Asså känslan när man möts av en vit, bländande jävla bomb i ögonen som ger en huvudverk resten av dagen.. Kan ju inte påstå att det är favorit känslan.
•En annan stor grej nu i december är ju vinterkräksjukan som börjar gå. Behöver jag ens säga mer? Jag får iaf ångest vid bara tanken. 

Dessa är bara några skäl att känna sig deprimerad och arg denna tid om året.. Därför måste vi se till att hitta värme någon annanstans! Så kom ihåg att ta hand om er själva och era nära o kära! Det är iaf dem som lyser upp i mitt mörker! ❤️

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Bellis

Hej och välkommen till min blogg. här kan du läsa om mig och lite allmänt vad som händer i mitt liv. Du kan kolla på bilder som jag tagit med systemkameran eller mobilen men framförallt vill jag göra det möjligt för dig att kolla på min konst. Klicka bara in dig på någon av flikarna (målat eller Till salu) så hittar du bilder som jag målat. blir du sugen på att köpa något eller göra en beställning är det bara att höra av sig till mig. Antingen kan du maila till [email protected] eller lämna en kommentar här på bloggen.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela